Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Proza
(4)
Dostępność
nieokreślona
(6)
Placówka
Filia Trześń
(3)
Filia Złotniki
(1)
Filia Rzędzianowice
(1)
Autor
Eliopulos Nick
(4)
Flowers Luke
(4)
Hikiert Anna
(4)
Abbott Tony (1952- )
(1)
Abbott Tony (1952- ). Dziedzictwo Kopernika
(1)
Bichalska Anna (1983- )
(1)
Fabianowska Małgorzata
(1)
Perkins Bill
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(5)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
9-13 lat
(5)
Dzieci
(4)
Młodzież
(4)
6-8 lat
(3)
14-17 lat
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(3)
Literatura polska
(1)
Temat
Grupy rówieśnicze
(4)
Minecraft
(4)
Rzeczywistość alternatywna
(4)
Gry online
(2)
Tajemnica
(2)
Astronomia
(1)
Gogle
(1)
Kobieta
(1)
Kopernik, Mikołaj (1473-1543)
(1)
Magia
(1)
Przedmioty magiczne
(1)
Relacje międzyludzkie
(1)
Szyfry
(1)
Uprowadzenie
(1)
Śledztwo i dochodzenie
(1)
Temat: miejsce
Moskwa (Rosja)
(1)
Gatunek
Powieść przygodowa
(5)
Fantastyka
(4)
Fantasy
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Dziedzictwo Kopernika = The Copernicus legacy ; 1)
Kontynuowany w: Klątwa węża
Największym hobby Wade'a jest astronomia. Często odwiedza obserwatorium uniwersyteckie, w którym pracuje jego ojciec. Przypadkiem natrafia na zaszyfrowany mejl od dawnego profesora ojca, a zarazem bliskiego przyjaciela rodziny, który wkrótce ginie w tajemniczych okolicznościach. Śmierć Henry'ego rozpoczyna serię wypadków, które sprawiają, że Wade przeżyje przygodę, o jakiej inni mogą tylko pomarzyć. Wraz z przyjaciółmi musi odszukać Dziedzictwo Kopernika - 12 artefaktów o wyjątkowej, magicznej mocy. Ten, kto je odnajdzie, zdobędzie władzę nad światem i stanie się niezwyciężony... Dziedzictwo Kopernika to czteroczęściowa seria książek przygodowych o przyjaciołach, którzy wyruszają w pełną niebezpieczeństw i zagadek podróż. Wyde, Darell, Lily i Becca, aby ocalić świat, muszą jako pierwsi odnaleźć tytułowe Dziedzictwo i jego dwanaście artefaktów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Rzędzianowice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kufer tajemnic / Anna Bichalska. - Warszawa : HarperCollins Polska sp. z o.o., © 2021. - 443, [2] strony ; 22 cm.
Magdalena odkrywa na strychu zakurzony i zapomniany kufer. W środku znajduje list od dawno zmarłej matki. Okazuje się, że kufer niegdyś należał do Stefanii - młodej kobiety, która zaginęła 1937 roku i nigdy jej nie odnaleziono. O samej Stefanii nie wiadomo prawie nic. Kim tak naprawdę była tajemnicza kobieta? Próbując odkryć tajemnicę zniknięcia Stefanii, Magdalena wyjeżdża z córeczką na wakacje do pobliskich Błękitnych Brzegów. Czy pomimo wielu lat, które upłynęły, rzeczy z kufra pomogą jej natrafić na jakiś ślad? Na odkrycie czeka też sekret jej matki. Zaginięcie Stefanii bowiem to tylko część o wiele bardziej skomplikowanej historii, a stary kufer skrywa wiele tajemnic.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Złotniki
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 82-3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mob w maszynie / [Nick Eliopulos & Luke Flowers ; tłumaczenie Anna Hikiert]. - Wydanie drugie. - Warszawa : HarperCollins Polska Sp. z o.o., 2020. - 138, [1] strona : ilustracje ; 22 cm.
(Minecraft. Kroniki Woodsword ; 4)
Tym razem uczniowie z Woodsword trafiają do wybudowanej w świecie Minecrafta repliki własnej szkoły. Na pierwszy rzut oka wszystko wydaje się znajome, lecz przyjaciele szybko odkrywają, że nic nie działa tu według znanych im zasad gry. Atakuje ich horda mrocznych szkieletów, ściany rozpadają się na milion cyfrowych kawałków, a płomienie Netheru pojawiają się w zupełnie nieoczekiwanych miejscach. Wszystko to dzieje się za sprawą nieznajomego, który nazywa siebie Królem Przywoływaczy. Gdy także w prawdziwej szkole Woodsword zaczynają dziać się dziwne rzeczy, przyjaciele wiedzą już, że muszą szybko dowiedzieć się, kto lub co kryje się za Królem Przywoływaczy i czy jest on w stanie wydostać się z gry… [Nota Wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Trześń
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. II [Czytelnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na głęboką wodę / [Nick Eliopulos & Luke Flowers ; tłumaczenie Anna Hikiert]. - Wydanie drugie. - Warszawa : HarperCollins Polska Sp. z o.o., 2020. - 138, [4] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Minecraft. Kroniki Woodsword ; 3)
Wciągająca powieść dla wszystkich miłośników Minecrafta! Dzięki specjalnym goglom piątka szkolnych przyjaciół przenosi się do wirtualnego świata swojej ulubionej gry. Bohaterowie nie przypuszczają nawet, jak wiele tajemnic skrywa przed nimi Minecraft. Podczas tej niezwykłej wyprawy natrafiają na porzucony na plaży wrak statku i ukrytą w nim tajemniczą mapę skarbów. Niestety droga do skarbu prowadzi przez ocean - biom, którego jeszcze nie poznali. Skarb jednak kusi, dlatego przyjaciele podejmują wyzwanie i ruszają w pełną przygód i niebezpieczną podróż. „Minecraft. Na głęboką wodę” to trzecia z powieści, których akcja rozgrywa się w świecie bestsellerowej gry. Wciągająca, pełna zwrotów akcji opowieść zachęci dzieci do czytania i pozwoli im zanurzyć się w ulubionym uniwersum. Książka przeznaczona dla dzieci od ósmego roku życia. „Minecraft. Na głęboką wodę” to: ? żywy, zrozumiały język dostosowany do wieku dzieci; ? wartka akcja umieszczona w znanym czytelnikom uniwersum; ? sympatyczni bohaterowie, z którymi łatwo się utożsamić; ? doskonały sposób na rozbudzenie miłości do czytania w miłośnikach gry Minecraft!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Trześń
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Minecraft. Kroniki Woodsword ; 2)
Druga po "Minecraft. W świecie gry" oficjalna powieść na licencji Minecrafta z serii "Kroniki Woodsword". "Minecraft. Noc nietoperzy" zachwyci wielbicieli kultowej gry Minecraft. Zwłaszcza graczy w przedziale wiekowym 7-13 lat, do których powieść jest adresowana. „Minecraft. Noc nietoperzy” jest kontynuacją przygód Morgan, Ash, Harper, Po i Jodi, poznanych w pierwszej książce z ich perypetiami pt.„Minecraft. W świecie gry”. Piątka uczniów szkoły Woodsword jest zapalonymi fanami gry Minecraft, którym trafiła się nie lada gratka. Dzięki tajemniczym goglom mogą przenieść się do komputerowego świata Minecrafta. W drugiej części ich przygód “Minecraft. Noc nietoperzy” w szkole Woodsword niespodziewanie pojawia się horda nietoperzy. - Nietoperze to jedne z najczęściej spotykanych mobów w Minecrafcie - czy to przypadek, że pojawiły się teraz w szkole? - Czy to możliwe, że wydostały się z gry? [...]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Trześń
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. II (1 egz.)
Książka
W koszyku
W świecie gry / [Nick Eliopulos & Luke Flowers ; tłumaczenie Anna Hikiert]. - Wydanie drugie. - Warszawa : HarperCollins Polska Sp. z o.o., 2020. - 141, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
(Minecraft. Kroniki Woodsword ; 1)
Gra jest realna... Podobnie jak niebezpieczeństwo! Czwórka wytrawnych graczy w Minecrafta ma pewien sekret: dzięki specjalnym goglom do rzeczywistości wirtualnej może się przenieść do swojej ulubionej gry! Gdy jednak przestaje być ona jedynie zabawą, ich jedyną szansą na przetrwanie okaże się pomóc nowej koleżanki ze szkoły ...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia Trześń
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. II (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej